Garanciális jogok és a szomorú fogyasztó

“Lehet: lelkes, de remeke rendre ferde, gyenge és selejtes…”  (Romhányi J.)

Manapság kész csoda, ha kifogástalan terméket, szolgáltatást kapunk… de miért van ez így ??!!  

Sajnos nem egyszer, nem kétszer tapasztaltam már meg, hogy a pénzünkért sokszor silány minőséget kapunk, akár termékről, akár szolgáltatásról legyen szó.

“Minden ember életében előfordul, hogy a legnagyobb körültekintés ellenére olyan terméket vásárol meg, melyről utóbb kiderül, hogy hibás vagy nem felel meg szerződésben foglaltaknak……” ezért aztán nem árt kicsit olvasgatni a fogyasztói jogokról .

Lakásfelújítás kapcsán  is nagyszerű tapasztalatokat szerezhetünk a “minőségi” szolgáltatásról.  Sikerült ezen a területen is élményekkel gazdagodni. Először is szerencsés vagy, ha találsz egy “iparost”, aki a felújításnál a szakmunkákat elvégzi, mert azért valljuk be, hiába a sok kedves , aranyos, ötletes,  “csináld magad” lakásfelújító blog és oldal, azért egy bonyolultabb felújításnál szükség van kőművesre, burkolóra, villanyszerelőre, vízvezeték szerelőre és néha nem árt egy szobafestő sem.

…és miért vagy szerencsés  ha találsz egy  ” iparost”?

… mert a mestertől nagyon sokat tanulhatsz, például kiderül, hogy …

… lehetne még  folytatni a sort…vagy nézzünk, olvassunk mesét  🙂

“Kétségtelen, e kecske serénységben nem remekel: eszetlen reszel, kever, szegel! Kezében rettenetesen esetlen ecset, fejsze és gereblye. Lehet: lelkes, de remeke rendre ferde, gyenge és selejtes…”

Mekk Elek, az ezermester

Forrás:  bookline.hu

Címkék: , , , , , , ,
Tovább a blogra »